Με ανακοίνωση στο fb ο Άρης Αγίου Κωνσταντίνου ενημερώνει πως τα σχέδια για συνένωση των δύο ομάδων που δραστηριοποιούνται στον Δήμο Καμ. Βούρλων δεν πρόκειται να προχωρήσουν.
Για τους λόγους αυτής της ακύρωσης,παραπέμπει στον ιστορικό του μέλλοντος:
Η ανακοίνωση:
Ο ΑΣ ΑΡΗΣ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ανακοινώνει πως η προσπάθεια συνένωσης με την ομάδα των Κ.Βουρλων δεν τελεσφόρησε,για διάφορους λόγους, οι οποίοι δεν είναι της παρούσης να αναλυθούν (ίσως ο ιστορικός του μέλλοντος!!!!). Ο ΑΡΗΣ,με τις δικές του δυνάμεις,προσπαθεί να στελεχώσει το ρόστερ του έτσι ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του πρωταθλήματος της Α Κατηγορίας Φθιώτιδας,από το οποίο έχει λείψει μόνο για να αγωνιστεί σε Εθνικές Κατηγορίες.

















