Στην Ολλανδία έφτασε η αποστολή της Λαμίας για το βασικό στάδιο της καλοκαιρινής προετοιμασίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Άλκμααρ.
Το πρωί της Δευτέρας (17/07) οι παίκτες και το επιτελείο της Λαμίας μπήκαν στο αεροπλάνο με τελικό προορισμό την Ολλανδία όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της καλοκαιρινής προετοιμασίας.
Η αποστολή έφτασε στο Άλκμααρ το μεσημέρι της ίδιας μέρας και η ομάδα θα μείνει στο ξενοδοχείο-«φυλακή» όπου βρέθηκε πέρσι η ΑΕΚ. Εκεί θα μείνει μέχρι και τις 30/07, όπου θα δώσει δύο φιλικές αναμετρήσεις με V.V.C.S. και Φόλενταμ.

















