Ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Κωστή Χατζηδάκη κατέθεσε ο Πρόεδρος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ & Βουλευτής Λάρισας κ. Κυριάκος Βελόπουλος, σχετικά με την απειλή που συνιστά για τον Εθνικό Δρυμό της Οίτης η εγκατάσταση ανεμογεννητριών.
Ο Υπουργός ερωτάται εάν προτίθεται να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν του την ανησυχία των κατοίκων της περιοχής και αν διασφαλίσει την επιβίωση της βιοποικιλότητας του οικοσυστήματος του Εθνικού Δρυμού της Οίτης παρά τους σχεδιασμούς των ιθυνότων της ΡΑΕ.

















