Με αφορμή την 3η γιορτή κοκορετσιού που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Ιουνίου πλησίον της κεντρικής πλατείας της Σπερχειάδας φιλοξενήθηκε στο κεντρικό δελτίο του ΛΑΜΙΑ-FM1 η αντιδήμαρχος Μακρακώμης Αρβανίτη Βαλιάνα που αναφέρθηκε στη διοργάνωση και την συμμετοχή Λαικής και Παραδοσιακής ορχήστρας.
Στους επισκέπτες θα προσφερθεί δωρεάν κοκορέτσι.
Αναφέρθηκε επίσης στην στήριξη όλων στη συγκεκριμένη εκδήλωση σε συνεργασία με το Δήμο Μακρακώμης και έκανε ειδική αναφορά στον εξαιρετικά δραστήριο Σύλλογο Γυναικών Σπερχειάδας που στηρίζει κάθε διοργάνωση.

















