Τη λήξη απεργίας αποφάσισαν οι ναυτικοί στο λιμάνι της Πάτρας μετά από αρκετές ημέρες απεργίας, ενώ το ίδιο ισχύει και για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το newsbomb.gr η γενική συνέλευση αποφάσισε τελικώς την αποδοχή της συμφωνίας των συνδικαλιστικών με τους πλοιοκτήτες και την λήξη της απεργίας.
Τα λιμάνια αναμένεται να ανοίξουν άμεσα και να αποκατασταθεί η λειτουργία τους.

















