Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Μαρία Σάκκαρη: Πάλεψε αλλά λύγισε από την Αλεξαντρόβα

Facebook

Στη φάση των «16» σταμάτησε η πορεία της Ελληνίδας τενίστριας στο τουρνουά της Γερμανίας.

Η Σάκκαρη «πλήρωσε» τα δύο άσχημα service games που είχε σε πρώτο και τρίτο σετ, ενώ παράλληλα δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί τα λάθη που έκανε η αντίπαλος της, ειδικά στο ξεκίνημα του αγώνα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Μαρία δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί καμία από τις 9 ευκαιρίες που είχε για break, με αποτέλεσμα να ηττηθεί έπειτα από 2 ώρες και 17 λεπτά. Επίσης, δεν κατάφερε να βρει λύσεις στους 13 άσους που είχε η Αλεξαντρόβα, η οποία προκρίθηκε στους «8» του Bad Homburg.
Αυτό ήταν το τελευταίο τουρνουά για τη Σάκκαρη πριν το Wimbledon, το οποίο θα διεξαχθεί 30 Ιουνίου με 13 Ιουλίου 2025.
newsbomb.gr
Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick