Το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών έδωσε εντολή «σε όλους τους Αμερικανούς κυβερνητικούς υπαλλήλους» που δεν εργάζονται στον μηχανισμό έκτακτης ανάγκης να εκκενώσουν το Ιράκ.
Πηγή: Skai – Διεθνείς ειδήσεις | Οι ΗΠΑ έδωσαν εντολή εκκένωσης των υπαλλήλων τους από το Ιράκ

















