Νέο τραγικό περιστατικό με νεκρή λεχώνα σε διάστημα λίγων ημερών.
Νέα τραγωδία με νεκρή λεχώνα σημειώθηκε στη Λιβαδειά, λίγες ημέρες μετά τον θάνατο της 35χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που κατέληξε μετά τον τοκετό.
Σύμφωνα με πληροφορίες η 33χρονη γυναίκα μεταφέρθηκε την Τετάρτη (24/6) στο Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς, προκειμένου να γεννήσει με καισαρική. Έπειτα από επιπλοκές, προκλήθηκε ακατάσχετη αιμορραγία και υποβλήθηκε σε χειρουργείο. Αργότερα, μεταφέρθηκε σε ημιθανή κατάσταση στο Θριάσιο Νοσοκομείο, όπου νοσηλεύτηκε στη ΜΕΘ.
Λίγο μετά τς 8:00 στο πρωί της Παρασκευής (26/6) η άτυχη γυναίκα κατέληξε στο νοσοκομείο της Ελευσίνας.
Αναμένεται ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ) και η επίσημη ιατροδικαστική εξέταση για τα ακριβή αίτια θανάτου.

















