Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Λαμία:Βγήκαν στον δρόμο για τις συλλογικές συμβάσεις (Ηχητικό,φωτο)

Facebook

Απεργιακή συγκέντρωση πραγματοποίησε στην πλατεία πάρκου στη Λαμία το εργατικό
κέντρο Λαμίας στο πλαίσιο της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας .

Οι εργαζόμενοι μετά τις ομιλίες πραγματοποίησαν πορεία στους δρόμους της πόλης .


Η συμμετοχή των εργαζομένων δεν ήταν ικανοποιητική,θα μπορούσαν να είναι πολύ περισσότεροι,όπως σχολίασε μιλώντας στον FM-1 o γραμματέας του EK Γιώργος Οικονόμου ο οποίος ήταν και ο ομιλητής στην συγκέντρωση.

Σήμερα στείλαμε ένα μήνυμα στην κυβέρνηση ,να είναι σίγουροι πως θα υπάρξει και συνέχεια,τόνισε ο κος Οικονόμου στρέφοντας τα βέλη του και στο ΕΚΠΕΦ σχολιάζοντας πως γίνεται μεγάλη ζημιά από τον εργοδοτικό συνδικαλισμό.

Με σωματεία σφραγίδες,βάζουν πλάτη στο κεφάλαιο και βοηθούν κυβέρνηση και επιχειρήσεις να περάσουν την πολιτική τους.

Κόπτονται για Δημοκρατία δήθεν,τους πήρε ο πόνος . Να βάλουν πάγο στα δικαιώματα μας θέλουν ,τόνισε ο κος Οικονόμου:

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick