Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Πανελ. Σωματείο Εργαζομένων στο Δίκτυο Δομών Γεν. Γραμματείας Ισότητας των Φύλων: Στήριξη στην απεργία της 24ης Απριλίου

Facebook

Το Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων στο Δίκτυο Δομών της Γενικής Γραμματείας
Ισότητας των Φύλων στηρίζει την 24ωρη πανελλαδική απεργία που θα πραγματοποιηθεί αυτή την Παρασκευή 24 Απριλίου.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

“Το Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων στο Δίκτυο Δομών της Γενικής Γραμματείας
Ισότητας των Φύλων στηρίζει την 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχει προκηρύξει
η Π.Ο.Ε. Ο.Τ.Α. την Παρασκευή 24 Απριλίου 2026 καλώντας όλους και όλες τους
εργαζόμενους και τις εργαζόμενες στους Ο.Τ.Α Α ́ Βαθμού να συμμετάσχουν μαζικά.
Το υπό κατάθεση νομοσχέδιο δεν αφήνει κανένα περιθώριο αυταπατών και
συνιστά ευθεία και κατάφωρη επίθεση τόσο στα εργασιακά δικαιώματα όσο και στον
ίδιο τον πυρήνα της κοινωνικής πολιτικής.
Οι κυβερνητικές προθέσεις για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς αποτυπώνουν με τον
πιο ωμό τρόπο το μοντέλο που επιχειρείται να γενικευτεί: εργαζόμενοι σε διαρκή
ομηρία, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ενταγμένοι σε προσωρινούς καταλόγους, με
μισθούς εξαρτημένους από voucher και χωρίς καμία εγγύηση συνέχειας. Πρόκειται
για θεσμοθέτηση της επισφάλειας και της ανακύκλωσης της ανεργίας,
αποδεικνύοντας παράλληλα τον αληθινό προσανατολισμό της κυβέρνησης για την
ουσιαστική εξάλειψη του κοινωνικού κράτους και την πλήρη σύνδεσή του με το
άμεσο οικονομικό κέρδος.
Ως εργαζόμενοι και εργαζόμενες σε συγχρηματοδοτούμενες δομές, γνωρίζουμε πολύ
καλά τί σημαίνει αυτή η πολιτική: χρόνια εργασιακής ανασφάλειας,
επαναλαμβανόμενες συμβάσεις, διαρκής αβεβαιότητα για το αν και πώς θα
συνεχιστεί η λειτουργία των δομών. Η εργασιακή ομηρία και η επισφαλής εργασία
αποτελούν πραγματικότητα εδώ και πάνω από 14 έτη και για το σύνολο των Δομών
της Γενικής Γραμματείας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που λειτουργούν
τόσο τους Δήμους όσο και υπό τη σκέπη του Κ.Ε.Θ.Ι. και του Ε.Κ.Κ.Α. Την ίδια
στιγμή, η πολιτική ηγεσία περιορίζεται σε γενικόλογες διαβεβαιώσεις, χωρίς κανέναν
συγκεκριμένο κεντρικό σχεδιασμό για τη συνέχιση των δομών για την υποστήριξη
των επιζωσών έμφυλης βίας, την ένταξή τους στον κρατικό προϋπολογισμό και –
κυρίως– τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των ανθρώπων που τις στηρίζουν εδώ
και χρόνια.
Η πραγματικότητα είναι μία: οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται ως αναλώσιμοι και οι
κοινωνικές δομές ως προσωρινά «προγράμματα» που μπορούν να ανοίγουν και να
κλείνουν ανάλογα με τη χρηματοδότηση.
Δεν θα το αποδεχτούμε.
Απαιτούμε:

 Άμεση και σαφή δέσμευση για τη συνέχιση της χρηματοδότησης όλων των
κοινωνικών δομών και ένταξή τους στον κρατικό προϋπολογισμό.

 Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους τους εργαζόμενους και τις
εργαζόμενες με κατάργηση της πολυετούς ομηρίας των συμβάσεων
 Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις υπηρεσίες των Ο.Τ.Α.
 Κατάργηση της επαίσχυντης «διάταξης Βορίδη» .
 Άμεση επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και ‘ξεπάγωμα’ της διετίας 2016-
2017 για τη μισθολογική εξέλιξη

Στηρίζουμε την απεργία της Παρασκευής 24 Απριλίου και καλούμε όλες και όλους
τις εργαζόμενες και τους εργαζόμενους στις κοινωνικές δομές να δώσουν μαζικό και
δυναμικό «παρών».
Η υπεράσπιση της εργασίας μας είναι ταυτόχρονα υπεράσπιση της κοινωνικής
συνοχής και των δικαιωμάτων των πιο ευάλωτων.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Νάντια Ζγέρα – Πρόεδρος
Βάσια Μπάκου – Αντιπρόεδρος
Ελευθερία Τζιουβάρα – Γενική Γραμματέας
Σταυρούλα Παπανικολάου- Ταμίας
Σοφία Μητσκοπούλου- Μέλος”

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick