Σήμερα, Τετάρτη 22 Απριλίου πραγματοποιήθηκε, με τον απαιτούμενο σεβασμό και με φροντίδα των συγγενών, η ετήσια τελετή μνήμης για τους 11 εκτελεσθέντες, από Ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής, στον Σ.Σ. Αμφίκλειας.
Η ομαδική εκτέλεσή τους είχε γίνει στις 16 Απριλίου 1943.
Η τελετή έλαβε χώρα στο σημείο θυσίας και την τίμησε η παρουσία των σχολείων, ώστε μέσω των ομιλητών και της ατμόσφαιρας γενικά, να γνωρίσουν οι μαθητές την τοπική ιστορία και να κατανοήσουν ευκολότερα και την ευρύτερη!
Τις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε μας έστειλε ο κος Δημήτρης Καλπύρης


















