Για τον Αντώνη είναι η τέταρτη κορυφή άνω των 8.000m , μετά το Everest, το Kangchenjunga και το Manaslu. Η Χριστίνα γίνεται η πρώτη Ελληνίδα που ανεβαίνει σε τέτοιο υψόμετρο.
Πηγή: Skai – Διεθνείς ειδήσεις | Δύο Έλληνες στην τέταρτη ψηλότερη κορυφή του κόσμου (video)

















