Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

Πρέπει να φτιαχτεί το μηχάνημα με τα εισιτήρια του Αστικού ΚΤΕΛ

Facebook

Το μηχάνημα των εισιτηρίων που βρίσκεται στη στάση στο Νοσ/μείο Λαμίας δεν λειτουργεί και οι επιβάτες τιμωρούνται πληρώνοντας προσαύξηση.Είναι σωστό;Ας φροντίσουν οι υπεύθυνοι να φτιαχτεί το μηχάνημα ανέφερε ακροάτρια στον ΦΜ1.

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick