Το Σωματείο Εργαζομένων του Γ.Ν. Λαμίας και Κέντρων Υγείας συνεχίζει να αναδεικνύει στους υπεύθυνους φορείς προβλήματα όλων των υγειονομικών δομών του Ν. Φθιώτιδας. Σήμερα εκτός από την απεργία προχώρησαν και σε διαμαρτυρία στην πύλη του νοσοκομείου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων Βαγγέλη Οικονόμου που φιλοξενήθηκε στον Λαμία FM-1 96.2, συμμετοχή μεγάλη δεν θα μπορούσε να υπάρξει καθώς λόγω της επικρατούσας κατάστασης στο νοσοκομείο η πλειοψηφία των εργαζομένων αποτελεί το προσωπικό ασφαλείας. Θα συνεχίσουν όμως να ενημερώνουν όλους τους φορείς για την κατάσταση.
Ακούστε όλα τα θέματα που ανέπτυξε ο κ. Οικονόμου, μέσα από το LamiaFM1.gr:
ΕΠΙΔΟΜΑ
ΑΠΕΡΓΙΑ
ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ

















