Δύο αδέρφια, όταν έμαθαν για τον πρώτο νεκρό από τον κορονοϊό στις ΗΠΑ, οδήγησαν ασταμάτητα (2.000 χιλιόμετρα) σε δύο πολιτείες, για να προμηθευτούν αντισηπτικά και να τα χρυσοπουλήσουν. Αλλά δεν πήγε και πολύ καλά αυτό.
Ζούμε στην εποχή του κορονοϊού, ενώ μαίνεται η… μάχη του αντισηπτικού.
Παρότι δεν περιμέναμε ποτέ να ενώσουμε τις παραπάνω λέξεις σε μία πρόταση, αυτή είναι η πρωτόγνωρη πραγματικότητα που βιώνουμε…
Παντού στον κόσμο, λοιπόν, όπως και εδώ (είδαμε τις εικόνες νωρίτερα), γίνεται ένας χαμός με τα αντισηπτικά, προκειμένου ο κόσμος να προφυλαχθεί από τη νόσο Covid-19.
Και αυτό, όπως θα έχετε δει, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολλούς «έξυπνους», ώστε να βγάλουν εύκολα χρήματα, εκμεταλλευόμενοι τον πανικό των ανθρώπων. Το ίδιο, φυσικά, συμβαίνει και με τις μάσκες, ενώ δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, με κάτι άλλο… Χαρτί υγείας ίσως. Ποιος ξέρει.
Στην Αμερική, ωστόσο, αυτό που έκαναν δύο αδέρφια -και έφεραν στο «φως» οι New York Times– δεν έχει προηγούμενο.
Ο Matt και ο Noah Colvin, από το Τενεσί, όταν έμαθαν για τον πρώτο νεκρό από τον κορονοϊό στις ΗΠΑ, την 1η Μαρτίου, βγήκαν στον δρόμο και ξόδεψαν τρεις ολόκληρες μέρες, οδηγώντας ασταμάτητα (2.000 χιλιόμετρα) σε δύο πολιτείες, για να προμηθευτούν αντισηπτικά! Όχι, όμως, «μερικά» και όχι για τους ίδιους.
Αγόρασαν από κάθε μαγαζί, κατάστημα, σούπερ μάρκετ που έβρισκαν μπροστά τους όλο το απόθεμα, με αποτέλεσμα να επιστρέψουν στο σπίτι τους με 17.000 -και πλέον- αντισηπτικά!
Και από εκεί και πέρα, ήταν απλό, σκέφτηκαν…
Just going to leave this one here.
Full story at 6. @WRCB https://t.co/mi8PgPqU0b pic.twitter.com/SSsZaqVban— Hunter Hoagland (@HunterHoagland) March 14, 2020
Άμεσα άρχισαν να φτιάχνουν σε λίστες το στοκ τους στο Amazon και να πουλούν τα αντισηπτικά… χρυσάφι! Και ο κόσμος τα αγόραζε…
Συγκεκριμένα, όπως λέει ο Matt, «ανέβασε» 300 μπουκαλάκια και τα πούλησε από 8 μέχρι 70 δολάρια σε χρόνο-ρεκόρ!
Δυστυχώς για τους ίδιους, την επόμενη μέρα, το Amazon, όπως και το eBay, απαγόρεψαν να πωλούνται μέσα από τις πλατφόρμες τους αντισηπτικά, μάσκες και αντιβακτηριδιακά μαντηλάκια.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Matt, συγκεκριμένα, καθώς σε δικό του χώρο αποθηκεύτηκε το στοκ και εκείνος ασχολήθηκε με τις… πωλήσεις, να ξεμείνει με περισσότερα από 17.000 αντισηπτικά! Τα οποία, τουλάχιστον, όπως αναφέρει η Independent, ξεκίνησε να δωρίζει σε συμπολίτες του, που τα έχουν ανάγκη, στο Τενεσί.
He had no other choice!!! The Man, – #MattColvin – With 17,700 Bottles of Hand Sanitizer Just Donated Them and he is now under investigation!!!! https://t.co/aXsuhDQvLJ
— Liberte 😷💙🌊 (@liberte_ny) March 16, 2020

















