Απεργιακή κινητοποίηση του Ενιαίου Συλλόγου Διδασκόντων του Παν. Θεσσαλίας αύριο Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου.
Μιλώντας στον Λαμία FM-1, o καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Θανάσης Λουκόπουλος, περιέγραψε μια κατάσταση που δεν μπορεί να συνεχιστεί με κυριότερα σημεία διεκδίκησης την γενναία αύξηση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων αλλά και νέες θέσεις ΔΕΠ και διοικητικού – τεχνικού – εργαστηριακού προσωπικού.
Αναφορικά με το αδιέξοδο στην εκλογή διοικητικών οργάνων που έχει προκύψει με τον νέο νόμο του υπουργείου ανέφερε ότι «ούτε η επαναληπτική διαδικασία θα οδηγήσει σε αποτέλεσμα με ότι συνεπάγεται αυτό για την λειτουργία του ιδρύματος.»

















