Με την έκφραση «Λήξη συναγερμού, επιστροφή στην κανονικότητα», ο Δήμαρχος Αγράφων Αλέξης Καρδαμπίκης στέλνει το δικό του μήνυμα και ενημερώνει στο κοινό πως τα τεστ του ΕΟΔΥ που πάρθηκαν από τον Δήμο είναι όλα αρνητικά.
Δείτε το μήνυμα του κ. Καρδαμπίκη:
Λήξη συναγερμού, επιστροφή στην κανονικότητα…
Σύμφωνα με προφορική ενημέρωση που είχαμε σήμερα, αρνητικά βγήκαν όλα τα τέστ που πάρθηκαν από το χωριό Αγραφα. Συνεχίζουμε να προσέχουμε, τηρούμε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για να μείνουμε ασφαλείς.

















