Αυξάνονται και πληθήνονται τα αδέσποτα ζώα στο δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας, αφού έχουν καταγραφεί δεκάδες εγκαταλήψεις από διερχόμενα αυτοκίνητα, από κυνηγούς, ακόμη περισσότερο όμως από άλλους δήμους.
Η Δήμαρχος Αθανασία Στιβακτή μιλώντας στον ΛΑΜΙΑ FM-1, εκτός από την νοοτροπία των πολιτών που οφείλει να αλλάξει, πρέπει οι δήμοι που θέλουν να απομακρύνουν τα αδέσποτα από την δική τους περιοχή να μην τα εγκαταλείπουν σε έναν άλλον, πολλές δε φορές γειτονικό τους δήμο.
Παράλληλα, η κ. Στιβακτή ενημέρωσε για τις αποκριάτικες και καρναβαλικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στον Δήμο, όπου μάλιστα αναμένεται πλήθος κόσμου, τόσο από γειτονικές περιοχές αλλά και από πιο μακρινούς προορισμούς.
Ακούστε σχετικά:

















