«Υπάρχουν πολλά προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών με την υποχρεωτική χρήση της μάσκας» παραδέχτηκε μιλώντας στον ΛΑΜΙΑ FM-1 ο πρόεδρος του ιατρικού συλλόγου Λαμίας Χρήστος Γεωργίου, σημειώνοντας πως εάν δεν γίνεται σωστή χρήση τότε μπορεί να είναι επικίνδυνη.
«Είναι σημαντικό να την τοποθετούμε και να την βγάζουμε σωστά από το πρόσωπο μας απολυμαίνοντας τα χέρια» επεσήμανε, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν δημιουργούνται αναπνευστικά προβλήματα σε υγιείς ανθρώπους.
Ακούστε όλα όσα ανέφερε ο κ. Γεωργίου, στο LamiaFM1.gr:

















