Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προσθήκη του lamiafm1.gr στην Google

44χρονη από τη Θήβα θετική στον κορωνοιό

Facebook

Η γυναίκα μεταφέρθηκε με συμπτώματα κορωνοιού στο νοσοκομείο της Θήβας.

Το τεστ που έγινε βγήκε θετικό και επειδή υπάρχει υποκείμενο νόσημα η 44χρονη μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο  Σωτηρία ,νοσοκομείο αναφοράς για κορωνοιο.

Facebook

Περισσότερες Ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Editor's Pick