Η γυναίκα μεταφέρθηκε με συμπτώματα κορωνοιού στο νοσοκομείο της Θήβας.
Το τεστ που έγινε βγήκε θετικό και επειδή υπάρχει υποκείμενο νόσημα η 44χρονη μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Σωτηρία ,νοσοκομείο αναφοράς για κορωνοιο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του lamiafm1.gr στην GoogleΗ γυναίκα μεταφέρθηκε με συμπτώματα κορωνοιού στο νοσοκομείο της Θήβας.
Το τεστ που έγινε βγήκε θετικό και επειδή υπάρχει υποκείμενο νόσημα η 44χρονη μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Σωτηρία ,νοσοκομείο αναφοράς για κορωνοιο.

















