Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Φθιώτιδας αντιδρά στην κυβερνητική πολιτική απαξίωσης απέναντι στους δημοσίους υπαλλήλους και ανακοινώνει 24ωρη απεργία καθώς και παράσταση διαμαρτυρίας στο κτίριο της Απκκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας την ερχόμενη Τετάρτη 13 Μαίου.


















