Αυξημένη επιτήρηση από την Τροχαία σε όλα τα οδικά δίκτυα λόγω του τριημέρου της Πρωτομαγιάς.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Στερεάς Ελλάδας Σταύρο Κουτουλογένη ήδη το μεσημέρι καταγράφηκε διέλευση 50 οχημάτων το λεπτό από τους σταθμούς διοδίων ενώ παράλληλα ισχύει απαγόρευση κίνησης βαρέων οχημάτων.
Πρωταρχικός στόχος η έξοδος και η επιστροφή των εκδρομέων χωρίς τροχαία ατυχήματα και πρέπει οι οδηγοί να αποφεύγουν τις επικίνδυνες παραβάσεις.

















