Στην υπογραφή σύμβασης για την ανάπτυξη δικτύου μονοπατιών και πεζοπορικών διαδρομών προχώρησε ο Δήμος Αμφίκλειας – Ελάτειας ένα έργο που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκμψης με 201.879,99€.

Όπως δήλωσε η δήμαρχος Αθανασία Στιβακτή «Σε έναν Δήμο μοναδικού φυσικού κάλλους και περιβαλλοντικού πλούτου, η επιδίωξη υλοποίησης ενός τέτοιου έργου αποτελούσε μονόδρομο. ». Στόχος σύμφωνα με την δήμαρχο είναι η ανάδειξη της περιοχής στον τομέα του πεζοπορικού τουρισμού
Σε συνεργασία με το Δασαρχείο και τη Διεύθυνση Δασών Λαμίας θα καθαριστούν, βελτιωθούν, διανοιχτούν και σηματοδοτηθούν τα κάτωθι δίκτυα μονοπατιών:
Δίκτυο Παρνασσού
Μονοπάτι Προφήτη Ηλία
Μονοπάτι Αη Γιάννη
Μονοπάτι Λιάκουρας
Μονοπάτι Φτερόλακας
Μονοπάτι Τοίχου
Μονοπάτι Βελίτσας
Δίκτυο Βοιωτικού Κηφισσού
Μονοπάτι Κηφισσού
Μονοπάτι Αγίου Τρύφωνα
Δίκτυο Καλλίδρομου
Μονοπάτι Γκίζας
Μονοπάτι Κάστρων

















