«Από το Σικάγο, στην Καισαριανή Ζήτω η 1 η Μάη και η πάλη η ταξική!!»
Συγκέντρωση στις 10 το πρωί στην Πλατεία Πάρκου για το Εργατικό Κέντρο Λαμίας ή στο Πολιτιστικό Κέντρο στην οδό Λεωνίδου στην περίπτωση κακοκαιρίας.
Να υψώσουμε τις γροθιές μας και να παλέψουμε για καλύτερες συνθήκες ζωής και εργασίες τονίζει ο εκπρόσωπος του Εργατικού Κέντρου Λαμίας Φοίβος Ιακωβίδης.
Παίρνουμε όλοι μέρος μαζικά στην Πρωτομαγιάτικη Απεργία Και στην απεργιακές συγκεντρώσεις την Παρασκευή 1η Μαΐου Πλατεία Πάρκου 10:00 πμ και στην κεντρική Πλατεία Αταλάντης 10:00 πμ.

















