Ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος προειδοποίησε για τον Κορινθιακό σε βάθος τριετίας.
Επανήλθε σήμερα ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος για τον επικείμενο σεισμό στον Κορινθιακό έπειτα από τις αντιδράσεις άλλων επιστημόνων.
Σε νέα ανάρτησή του αναφέρει:
ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ Ο ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ. Σε συνέντευξή μου είπα ότι η πιθανότητα ισχυρού σεισμού στον Κορινθιακό κόλπο έχει πλέον μεγαλώσει. Δεν πρόβλεψα συγκεκριμένο σεισμό. Μερικοί σεισμολογούντες – ΟΧΙ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΟΙ, γεωλόγοι ναι, εφαρμοσμένοι γεωφυσικοί, ναι – ενοχλήθηκαν. Ταυτόχρονα συνέπεσε η πρόταση του ΑΠΘ για νέο χάρτη σεισμικής επικινδυνότητας, όπου ο Κορινθιακός τίθεται πλέον στην υψηλότερη ζώνη επικινδυνότητας, στο κόκκινο, με βάση επίσης πιθανοτικές μεθόδους. Αυτά προς το παρόν.


















