Πάνω στο τιμόνι έσβησε ένας επαγγελματίας οδηγός ταξί από την Λαμία μετά από έντονη αδιαθεσία που αισθάνθηκε στην διαδρομή της επιστροφής από την Αθήνα.
Ο 65χρόνος επαγγελματίας αυτοκινητιστής είχε μεταφέρει την Δευτέρα έναν πελάτη στην Αθήνα και στην επιστροφή δεν αισθάνθηκε καλά, ειδοποίησε αρχικά την οικογένεια του και στη συνέχεια το ΕΚΑΒ. Το ασθενοφόρο των μετέφερε στο νοσοκομείο όπου παρά τις προσπάθειες δυστυχώς δεν τα κατάφερε και κατέληξε βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια και τους συναδέλφους του.
Ήταν ένας ιδιαίτερα αγαπητός και ευγενής άνθρωπος. Δυστυχώς πρόκειται για τον τρίτο συμπολίτη μας που φεύγει από την ζωή τα τελευταία εικοσιτετράωρα.

















