Στην σημερινή συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου βρέθηκαν σήμερα εκπρόσωποι των φοιτητών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στη Λαμία ζητώντας να μειωθεί το κόστος της μηνιαίας κάρτας μετακινήσεων με το Αστικό ΚΕΤΛ.
Ο εκπρόσωπος Αθανάσιος Τόκας ζήτησε να μειωθεί το κόστος στα 15ευρώ γιατί η οικονομική κατάσταση των φοιτητών είναι δύσκολη.
Την επιθυμία η ζωή των φοιτητών στη Λαμία να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη εξέφρασε ο Περφιερειάρχης Φάνης Σπάνος και δεσμεύτηκε ότι άμεσα θα υπάρξει εκτενής συζήτηση με το Αστικό ΚΤΕΛ σύντομα προκειμένου να διερευνηθεί η δυνατότητα που υπάρχει.

















