Στις 10.00 το πρωί ξεκίνησε η τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου με τα θέματα της ημερήσιας διάταξης και την παρουσία εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που έθεσαν στο σώμα το ζήτημα των μετακινήσεων.
Η διαδικασία συνεχίζεται αυτή τη στιγμή με το θέμα της Αναπτυξιακής Εύβοιας να συζητείται και τις τοποθετήσεις των επικεφαλής των παρατάξεων για το ζήτημα αυτό.

Υπενθυμίζεται ότι την τακτική συνεδρίαση θα ακολουθήσει η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας η οποία αναμένεται να ξεκινήσει στις 14.00 το μεσημέρι.


















