Άγριος καυγάς νεαρού ζευγαριού εν κινήση στην Αθηνών-Λαμίας – Τους σταμάτησε η αστυνομία στα διόδια μετά από ενημέρωση διερχόμενων
Ένα απρόσμενο περιστατικό εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Κυριακής (26/4) στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, όταν διερχόμενοι οδηγοί είδαν ένα νεαρό ζευγάρι να καυγαδίζει έντονα στην άκρη του δρόμου.
Το επεισόδιο ξεκίνησε στο ρεύμα προς Λαμία (στο ύψος της Βοιωτίας). Παρά τον τσακωμό, το ζευγάρι συνέχισε την πορεία του. Ωστόσο, οι αρχές είχαν ήδη ειδοποιηθεί. Στα διόδια της Αγίας Τριάδας, αστυνομικοί της Φθιώτιδας σταμάτησαν το όχημα και οδήγησαν τους δύο νέους στο Γραφείο Ενδοοικογενειακής Βίας για τα περαιτέρω.
Η εξήγηση που έδωσε η 20χρονη στους αστυνομικούς ήταν πως η ένταση με τον σύζυγό της ξεκίνησε λόγω διαφωνίας για το παιδί τους το οποίο είχαν αφήσει σε συγγενείς στην Αθήνα προκειμένου να ολοκληρωθούν οι ιατρικές εξετάσεις του παιδιού.
Στη διαδρομή για το σπίτι τους στο Βόλο , η 20χρονη μητέρα άλλαξε γνώμη και επέμενε να γυρίσουν πίσω στην πρωτεύουσα για να είναι δίπλα στο παιδί. Η διαφωνία αυτή γρήγορα εξελίχθηκε στον καυγά που είδαν οι περαστικοί.
Στο τέλος πάντως τα πνεύματα ηρέμησαν στο Αστυνομικό Μέγαρο. Η νεαρή γυναίκα ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί να δώσει συνέχεια στο περιστατικό και ζήτησε να γυρίσει στον Βόλο μαζί με τον σύζυγό της κάτι που έγινε τελικά αφού ο 21χρονο; αφέθηκε ελεύθερος

















