Ξεκίνησε η σταδιακή επιστροφή των εκδρομέων του τριήμερου της Πρωτομαγιάς από σήμερα το πρωί (3/05) τόσο από την ηπειρωτική όσο και την νησιωτική χώρα.
Ήδη στις δύο εθνικές οδούς παρατηρείται κίνηση στα ρεύματα εισόδου προς το λεκανοπέδιο, ενώ και στα διόδια έχουν αυξηθεί τα οχήματα.
Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχουν προβλήματα ούτε μποτιλιαρίσματα.
Η κορύφωση της επιστροφής των εκδρομέων αναμένεται να γίνει από το απόγευμα και μετά.
Τα αυτοκίνητα του τριημέρου της Πρωτομαγιάς που έφυγαν από το «κλεινόν άστυ» και από τα δύο οδικά δίκτυα ξεπέρασαν τις 120 χιλιάδες, την προηγούμενη Πέμπτη και Παρασκευή.
Αυξημένη η κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά όπου τα καράβια από τη νησιωτική χώρα επιστρέφουν γεμάτα με εκδρομείς του τριημέρου.
Αλλά και στα ΚΤΕΛ στον Κηφισό τα λεωφορεία καταφτάνουν με πληρότητα 100% από διάφορες περιοχές της ελληνικής επικράτειας.

















