Απολύμανση με την φροντίδα του Δήμου Στυλίδας πραγματοποιήθηκε στο ΑΤ Στυλίδας και στα οχήματα που χρησιμοποιούν οι αστυνομικοί στις υπηρεσίες τους.
Το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Φθιώτιδας στα πλαίσια συνεχιζόμενων προσπαθειών για την απολύμανση των Α. Τ. Νομού μας, θέλει να εκφράσει τις θερμές ευχαριστίες του, στην Δήμαρχο Στυλιδας κ. Βιργινία Στεργίου.
Η κα Στεργίου ανταποκρινόμενη άμεσα στο κάλεσμα των αστυνομικών και αποδεικνύοντας έμπρακτα για ακόμα μια φορά ότι βρίσκεται δίπλα στους αστυνομικούς της Στυλίδας, απέστειλε συνεργείο απολύμανσης στο Α.Τ. Στυλίδας , το οποίο προέβη σε απολύμανση όλων των χώρων και των οχημάτων του τμήματος.

















