Στο λευκό παραμένει η Φθιώτιδα από πλευράς κρουσμάτων κορωνοϊού.
Τα δείγματα που στέλνονται καθημερινά για έλεγχο στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Λάρισας επιστρέφουν αρνητικά.
Τα σημερινά 10 δείγματα αφορούσαν 7 άτομα που παρέμειναν στην ειδική πτέρυγα του Νοσοκομείου Λαμίας μέχρι την επιβεβαίωση πως δεν πρόκειται για τον φονικό ιό και 3 ακόμη άτομα που μετά την εξέταση και την λήψη των δειγμάτων επέστρεψαν στο σπίτι τους με ειδικές οδηγίες .
Και για τους 10 πλέον σήμανε λήξη συναγερμού αφού ο έλεγχος έδειξε πως είναι καθαροί.
Μένουμε σπίτι,προστατεύουμε εμάς και τους αγαπημένους μας,κρατάμε την Φθιώτιδα στο λευκό

















