Το μηχάνημα των εισιτηρίων που βρίσκεται στη στάση στο Νοσ/μείο Λαμίας δεν λειτουργεί και οι επιβάτες τιμωρούνται πληρώνοντας προσαύξηση.Είναι σωστό;Ας φροντίσουν οι υπεύθυνοι να φτιαχτεί το μηχάνημα ανέφερε ακροάτρια στον ΦΜ1.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του lamiafm1.gr στην GoogleΤο μηχάνημα των εισιτηρίων που βρίσκεται στη στάση στο Νοσ/μείο Λαμίας δεν λειτουργεί και οι επιβάτες τιμωρούνται πληρώνοντας προσαύξηση.Είναι σωστό;Ας φροντίσουν οι υπεύθυνοι να φτιαχτεί το μηχάνημα ανέφερε ακροάτρια στον ΦΜ1.

















